Шановні студенти!

  Нарешті ми публікуємо результати засідання стипендіальної комісії.

  Нагадуємо, що згідно положення про нарахування стипендії право претендувати на академічну, чи соціальну стипендії може тільки той студент, який на момент початку семестрового контролю (до початку сесії) отримав мінімум 35 балів з кожного навчального предмету.

  За умови відсутності 35 балів студент втрачає право потрапити до рейтингу і отримувати як академічну, так і соціальну  стипендії (окрім сиріт).

  Обов'язково врахуйте ці правила перед наступною сесією!

Протокол академічної стипендії за посиланням

Протокол соціальної стипендії за посиланням

 

 

 19

                                 Ділимося здобутками!

   Особливо, цінні вони тим, що створені викладачами, аспірантами, студентами і навіть випускниками спільно з нашими партнерами.


   Презентуємо спільний проєкт співпраці кафедри методики навчання суспільних дисциплін і гендерної освіти історичного факультету Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова та кафедри історії України та методики викладання історії факультету історії, політології і міжнародних відносин Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника по темі: «Гетьмани України: художньо-літературний образ: теоретико-методичний аспект»; підготовлено навчально-методичне видання «Гетьмани України: художньо-літературний образ. Книга для читання для здобувачів освіти основної школи» (40, 6 друк. арк.) // «Звитягою і пером уславлені. Гетьмани України. Художньо-літературний образ. Книга для здобувачів освіти основної школи. Ч.1.». К.: «ПП «Фоліант»», 2020. – 415 с. (40, 6 друк. арк..). до проекту залучено студентів та аспірантів історичного факультету Якущенко Ю. та Лазоренко В. Апробацію проекта здійснено: Яблуницька ЗЗСО 1- III рівнів акредитації Івано-Франківська обл. (вчитель - методист Санкович М.В.) та Коледж морського і річкового флоту Київської державної академії водного транспорту ім. Гетьмана П.Конашевича-Сагайдачного (викладач Воротняк І.Ю.), а також Калуський політехнічний коледж Івано-Франківська обл. (канд. істор. н., вчитель методист Ільницький І.В.).

 18
1 курс, 1 семестр, 1 сесія! Багато викликів, складні умови, онлайн навчання! Ми зробили дослідження, як було в цьому процесі нашим першокурсникам, як вони почували себе, які емоції, переживання, думки. Бо для нас найважливіше - це комфортне навчання, дружня комунікація і професійне зростання наших студентів. у підсумку тих рефлексій, які ми отримали від першокурсників можна зробити висновки, що ми витримали, гідно справилися з викликами, пройшли важливий етап з добрими показниками. Залежно від старань і зусиль, посіли місце в рейтингу, бюджетники заробили стипендію. Дорогі першокурсники, ви справжні бійці, справжня еліта, справжні істфаківці і драгоманівці! Далі буде легше, ми разом будемо працювати над тим, щоб надолужити активності, які не змогли реалізувати у цьому семестрі. Тож попереду на вас чекає багато цікавого, нового і корисного! Вітаємо з першою сесією, з результативною сесією! Віримо у вас, працюємо для вас і пишаємося вами! Крокуємо разом до нових вершин і звершень! Дякуємо за відкритість та за те, що поділилися особистим!

Детальні зображення за посиланням

 

 Оксана Степанівна Черевко у співпраці з Київською Малою академією наук учнівської молоді розглянула одне з ключових історичних питань – роль особистості в історії ХХ століття.

Відео за посиланням

 

Cherevko

   

Хочемо звернути особливу увагу студентів 4 курсів, цього року щоб вступити у магістратуру на ВСІ спеціальності потрібно скласти єдиний вступний іспит з іноземної мови. Якщо цей іспит не складено, то шансів вступити до магістратури немає! Ретельно готуйтеся та підвищуйте рівень знань іноземної мови!

Важливі посилання:

https://vstup.npu.edu.ua/ - сторінка Приймальної комісії НПУ ім. Драгоманова

https://t.me/PK_NPU_channel телеграм канал Приймальної комісії

@PK_NPU_q_bot бот для запитань

 2 лютого відбувся семінар - нарада щодо удосконалення освітніх програм. Обговорювали важливі питання логіки змістового наповнення програм, унікальності, моніторингу. Підіймали питання важливості та особливості роботи зі стейкхолдерами. Підкреслили партнерську роль студентів у формуванні освітньої програми. Дякуємо проректору проф. Вернидубу Р.М., директору Центру моніторингу і якості освіти НПУ Драгоманова Казакевич О.М., очільниці організаційно-методичного відділу НМЦ Волошиній В.В. та начальниці відділу ліцензування Григоренко І.В. за фахові поради, ідеї та професійну підтримку!

 

17 17 2

Дочірні категорії