НА ДОПОМОГУ КЕРІВНИКАМ УЧНІВСЬКИХ НАУКОВИХ РОБІТ З ІСТОРІЇ
15 квітня 2021 р. Київський обласний комунальний позашкільний навчальний заклад «Мала академія наук учнівської молоді» у співпраці з кафедрою джерелознавства та спеціальних історичних дисциплін історичного факультету Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова в онлайн-форматі провели консалт-студію на тему «ІСТОРИЧНІ ДЖЕРЕЛА В УЧНІВСЬКОМУ НАУКОВОМУ ДОСЛІДЖЕННІ».
Цільовою аудиторіє заходу виступили педагоги–керівники дослідницьких проєктів учнів-членів наукового відділення історії Київського обласного територіального відділення МАН України, керівники гуртків позашкільних навчальних закладів, учителі історії закладів освіти.
Модерувала онлайн-зустріч методист КОК ПНЗ «Мала академія наук учнівської молоді» Олена Івашкіна, а спікером консалт-студії став завідувач кафедри джерелознавства та спеціальних історичних дисциплін історичного факультету Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор історичних наук, професор Олександр Потильчак.
Жива розмова зацікавленої аудиторії сягнула значно ширшого контексту, ніж заявлена в програмі консалт-студії, а її спікер ознайомив присутніх практично з усіма етапами планування, організації та виконання учнівського дослідницького проєкту з історії – від його задуму до практичної реалізації. У ході спілкування педагоги мали можливість поставити спікеру актуальні для них запитання та отримати відповіді на них. Тематика, що обговорювалась, стосувалася найрізноманітніших питань і сторін наукового дослідження з історії: від вибору теми, опрацювання історіографії та джерельної бази проблеми, окреслення її актуальності, об’єкту, предмету, завдань наукового дослідження, його методичного інструментарію, практичного значення, оформлення структурних частин тексту, зокрема списку використаних джерел і літератури та додатків дослідження.
Зустріч і розмова не залишили байдужим жодного її учасника, і, сподіваємось, були корисними для педагогів, які реально працюють з школярами, здійснюючи наукове керівництво учнівськими проектами з історії.