Наші аспіранти стали учасниками міжнародної весняної школи
Наші аспіранти Андрій Карабардін та Ілля Леннік стали учасниками міжнародної весняної школи «Інклюзія, соціальна відповідальність та підприємництво. Соціальні інновації для розвитку громад та залучення молоді». Генуя (Італія) – Берлін (Німеччина) - Київ - Мелітополь (Україна) 17 березня - 18 квітня 2025 року.
Школа проводилася в рамках імплементації проєкту Центр досконалості Жана Монне «Європейські Студії соціальних інновацій в освіті» у синергії з проєктами напряму Еразмус+ КА2 «Університети-Громади: Посилення співпраці», Модулю Жана Монне «Практики соціальної та економічної інклюзії в ЄС», підтримка сталості проєкту напряму Жана Монне Кафедра Жана Монне «Соціальні та культурні аспекти Європейських Студій» за підтримки Національного Еразмус+ Офісу в Україні.
Основні напрями роботи Весняної Школи
- Третя місія та соціальний вплив університетів для розвитку суспільства.
- Європейські практики соціальних інновацій та соціального підприємництва.
- Соціальна згуртованість в Україні: залучення молоді і громад.
- Соціальна інклюзія, її види та перспективи.
- Соціальна відповідальність університетів у подоланні кризових станів суспільства.
В рамках Весняної Школи відбулося міжнародне стажування в Університеті Генуї. В програмі були вебінари-тренінги професора Діани Спулбер, воркшопи професора Марії Нестерової, професора Марини Дєліні, провідного наукового співробітника Олени Оржель на теми соціальних інновацій, соціальної відповідальності, соціальної інклюзії. Також для самостійного вивчення будуть надані курси «Інклюзивна політика ЄС», «Соціальна відповідальність університетів», «Соціальна інклюзія ЄС», «Третя місія університетів» та курс «Соціальне підприємництво та інновації в розвитку університетів та громад», «Європейська політика соціальної згуртованості», «Економічні та правові засади інтеграції та залучення спільнот: Європейський досвід».
Учасники отримали нові робочі інструменти з кращих європейських практик в області соціальної відповідальності та інклюзії, соціальної згуртованості, міжкультурного діалогу, ідей соціальних інновацій та принципів залучення спільноти для сталого розвитку університетів та суспільства.
По закінченні весняної школи, після проходження тестових завдань та присутності онлайн учасники отримали сертифікати про підвищення кваліфікації в розмірі 180 годин (6 кредитів ЄКТС).
Пишаємося нашими аспірантами, які розвиваються не лише в темі своїх досліджень, а й розвивають soft skills та вивчають сучасні тенденції розвитку освіти.