Давні цивілізації Європи
Давні цивілізації Європи
Загальні характеристики дисципліни |
Навчальне навантаження з дисципліни |
Методи навчання і форми контролю |
|
Галузь знань 01 - «Освіта. Педагогіка»/ 03 – «Гуманітарні науки» |
Кількість кредитів - 3 |
Методи навчання: пояснювально – ілюстративний, проблемного навчання, частково – пошуковий (евристичний), дослідницький. |
|
Загальна кількість годин - 90 |
|||
Денна |
Заочна |
||
Освітній рівень Бакалавр |
Лекції: |
||
18 |
|
||
Семінарські (практичні) заняття: |
|||
Вибіркова |
16 |
|
|
Лабораторні заняття: |
Форми поточного контролю Модульне тестування |
||
2-й рік навчання |
|
|
|
Індивідуальна робота: |
|||
Семестр ІІI |
|
|
|
Самостійна робота: |
|||
Тижневе навантаження (год.) - аудиторне: 2 - самостійна робота: 2 |
56 |
|
Форма підсумкового контролю Залік |
Співвідношення аудиторних годин і годин СРС: |
|||
Мова навчання - українська |
34/56 |
|
Предмет вивчення навчальної дисципліни. Історія цивілізаційних комплексів суспільств і процесів, що існували і відбувалися на території Європи, в період античності від їх формування до занепаду.
Міждисциплінарні зв’язки економічна, соціальна, політична та культурна історія країн Європи в контексті природно-географічних та етноісторичних особливостей її регіонів.
Мета і завдання навчальної дисципліни. Забезпечення засвоєння студентами історичних факультетів цілісної системи фактологічного матеріалу, формування у них вмінь аналізувати події, давати їм порівняльну характеристику та узагальнення і, на основі цього, – визначати тенденції, закономірності та особливості економічного, соціального та політичного розвитку цивілізацій давньої Європи.
Програма навчальної дисципліни: типова програма з курсу Давні цивілізації Європи.
Бібліографія:
- Всемирная история. - М., 1955, т. 1, 2
- История Европы. Том 1. Древняя Европа. Голубцова Е.С. (отв. ред.) –. М.: Наука, 1988. — 742 с.
- Историография античной истории. / Под ред. В, И. Кузищина. - М., 1980.
- История древнего мира. / Под ред. П. М. Дьяконова, В. Д. Нероновой, И. С. Свенцицкой. - М., 1983. т. 1-3.
- История древнего мира/Под ред. А. Г. Бокщанина. - М., 1982, ч. ІІ.
- История древнего мира/Под ред. Ю. С. Крушкол. - М., 1979, ч. І.
- История Древнего Рима. - Спб.: Полигон, 1998.
- История Древнего Рима/Под ред. В. И. Кузищина. - М., 1981.
- История Древней Греции/ Под ред. В. П. Авдиева. А. Г. Бокщанина, Н. Н. Пкуса. - М., 1972.
- Историки античности. – М., 1989, т.1-2.
- История первобытного общества. Под ред.. И., Монгайт А. Л., Алексеев В. П. - М., 1974.
- Хрестоматия по истории древнего мира. Пособие для учителей. / Сост. Ю. С. Крушкол, Н. Ф. Мурыгина, Е. А. Черкасова. - М., 1975.
- Хрестоматия по истории древнего мира. / Под ред. В. Г. Боруховича. - Саратов,
- Хрестоматия по истории Древнего Рима. / Под ред. С. Л. Утченко. - М.,
- Хрестоматия по истории Древней Греции/ Под ред. Д. П. Каллистова. - М., 1964.
Методичне забезпечення: супроводжується наявністю робочої програми, текстів лекцій та підготовкою до систематизації та вдосконалення матеріалів для подальшої підготовки навчального посібника.
Реєстрація на навчальну дисципліну (для дисциплін за вибором) -
Зауваження: (примітки – особливості курсу) вивчення курсу орієнтовано на підготовку вчителя історії, що в процесі викладання в загальноосвітній школі дисципліни всесвітня історія повинен мати ґрунтовне розуміння специфіки розвитку давніх цивілізацій Європи.
Лектор: Бабенко Роман Вікторович, доцент, к.і.н.
Факультет: Історичний факультет
Адреса: м. Київ, вул. Освіти, 6; телефон: 249-84-19