Нова українська школа: теорія і практика
Опис
навчальної дисципліни
«Нова українська школа: теорія і практика»
Загальна характеристика дисципліни |
Навчальне навантаження з дисципліни |
Методи навчання і форми контролю |
|||
Галузь знань 01 – освіта/педагогіка |
Кількість кредитів - 3 |
Методи навчання – метод проблемного викладення; частково-пошуковий, дискусія; дослідницький метод, інтерактивні методи. |
|||
Спеціальність 014 середня освіта (історія) |
Загальна кількість годин |
||||
Денна |
Заочна |
||||
Освітній рівень бакалавр |
Лекції |
||||
12 |
8 |
||||
Статус дисципліни Вибіркова |
Семінарські (практичні заняття) |
||||
14 |
2 |
||||
Рік вивчання дисципліни за навчальним планом (2019) |
Лабораторні |
Форми поточного контролю – модульна контрольна робота, творчі завдання, захист мультимедійних презентацій, захист проєктів. |
|||
– |
– |
||||
Семестр 6 |
Індивідуальні |
||||
Тижневе навантаження (год.) $1- аудиторне – 2 год. $1- самостійна робота - 4 |
– |
– |
Форми підсумкового контролю – залік |
||
Мова навчання - українська |
Самостійна робота |
||||
Передумови навчання - Студенти мають освоїти педагогіку, історію педагогіки та громадянську освіту. |
64 |
80 |
|||
Співвідношення аудиторних годин і годин СРС |
|||||
1/ 2 |
1/9 |
||||
|
|
|
|
|
|
Мета і завдання навчальної дисципліни – дати базові знання про зміст та наповнення нової української школи. Розкрити нормативну базу забезпечення шкільної реформи та функціонування НУШ. З практичних знань в курс входять аспекти уміння орієнтуватися в нормативному забезпеченні, працювати з документами, здійснювати аналіз та порівняння, задавати питання, робити логічні висновки.
Програма навчальної дисципліни: За результатами вивчення курсу студенти мають вміти працювати з освітніми документами, навчальними стандартами, програмами, застосовувати компетентнісний підхід у навчанні, використовувати наскрізний підхід у формуванні компетентностей, здійснювати формувальне оцінювання, протидіяти булінгу, створювати безпечне освітнє середовище,брати участь у врядуванні в освітньому закладі.
Бібліографія:1) 30 кроків до нової української школи: навчаємо громадянина // https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+DemSchool101+2019_ T3/course/
2) Концепція НУШ // https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf
3) Хартія Ради Європи з ОДГ й ОПЛ // https://www.schools-for-democracy.org/ biblioteka/ofitsiini-dokumenty-rady-yevropy/khartiya-radi-evropi-2
Методичне забезпечення: під час лекцій та семінарських занять студенти отримують методичні матеріали, їм демонструються структурно-логічні схеми, мультимедійні презентації, відео матеріали, документи та посібники.
Реєстрація на навчальну дисципліну (для дисциплін за вибором)
Зауваження: необхідні загальні знання з педагогіки та громадянської освіти.
Лектор: Мелещенко Тетяна Володимирівна, доцент.
Факультет: історичний.
Адреса: Київ, вул.. Освіти, 6, тел.. 520-12-07.