Теорія та практика мовної комунікації
Опис
навчальної дисципліниВВ 2.3.8
Теорія та практика мовної комунікації
Загальна характеристика дисципліни |
Навчальне навантаження з дисципліни |
Методи навчання форми контролю |
|||
Галузь знань 29 Міжнародні відносини
|
Кількість кредитів - 3 |
Методи навчання – пояснювально-ілюстративний метод, метод проблемного викладення; частково-пошуковий, або евристичний метод; дискусія;дослідницький метод
|
|||
Спеціальність Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії |
Загальна кількість годин |
||||
Денна |
Заочна |
||||
Освітній рівень бакалавр |
Лекції |
||||
10 |
|
||||
Статус дисципліни Вибіркова |
Семінарські (практичні заняття) |
||||
14 |
|
||||
Рік вивчання дисципліни за навчальним планом 1 |
Лабораторні |
Форми поточного контролю –
модульні контрольні роботи, тестові завдання, захист мультімедійних презентацій |
|||
– |
– |
||||
Семестр 8 |
Індивідуальні |
||||
Тижневе навантаження (год.) - аудиторне – 3 год. - самостійна робота - 8 |
– |
– |
Форми підсумкового контролю – залік |
||
Мова навчання - українська |
Самостійна робота |
||||
Передумови навчання - Історія України, історія міжнародних відносин, історія середніх віків, історія культури, філософія. |
66 |
|
|||
Співвідношення аудиторних годин і годин СРС |
|||||
1/ 3 |
1/7 |
||||
Мета і завдання навчальної дисципліни –Формування у студентів цілісного уявлення про сутність і специфіку конституєнтів комунікативного процесу, закономірності комунікативної діяльності людини; розвиток здатності до коректного вирішення ситуативних питань.
Програма навчальної дисципліни: Після вивчення курсу студенти повинні вміти: декодувати моделікомунікативноїситуації, окреслюватимовленнєві перешкоди та шляхи їхнього усунення. Студенти повинні володіти: вихідним рівнем соціокультурної компетенції , що забезпечує адекватність налагодження зв’язків у соціальній та професійній сферах; послугуватися загальноприйнятими канонами інтеракції і партнерства. Студенти повинні володіти культурою наукового мислення, узагальненням, аналізом і синтезом фактів і теоретичних положень; детермінувати пріоритетні вектори комунікативних стратегій та засоби їхніх реалізацій в професійній сфері.
Бібліографія: Коробанов Ю.М. Теорія та практика комунікацій [Електронний ресурс] : навч. посіб. : у 3 ч. / Ю. М. Коробанов, А. Ю. Коробанов. – Електрон. дан. (1093 кб). – Миколаїв : НУК, [2011]. – (Навчальний посібник);Косенко Ю.В. Основи теорії мовної комунікації: навч. посіб. / Ю.В. Косенко. – Суми: Сумський державний університет, 2011. – 187 с. – С. : 11-27;
Методичне забезпечення: Забезпечення студентiв необхідними структурними методичними розробками, мультимедійними презентаціями
Реєстрація на навчальну дисципліну (для дисциплін за вибором)
Зауваження: необхідні загальні знання з вітчизняної та всесвітньої історії, культури, філософії.
Лектор:Олександрова Галина Мевлютівна
Історичний факультет
Адреса: Київ, вул.. Освіти, 6, тел.. 249-62-12.