Професійна етика і академічна доброчесність
Опис начальної дисципліни ___ _____
Професійна етика і академічна доброчесність
Загальні характеристики дисципліни |
Навчальне навантаження з дисципліни |
Методи навчання і форми контролю |
|
Галузь знань Згідно з навч.планом (шифр, назва) |
Кількість кредитів 3 ЄКТС |
Методи навчання Лекції із застосуванням презентацій, аудіо- , відеосупроводу, технічних засобів навчання
Семінарські, практичні та лабораторні заняття |
|
Спеціальність Згідно з навч.планом (код, назва) |
Загальна кількість годин - 90 |
||
Денна |
Заочна |
||
Освітній рівень бакалавр (бакалавр/магістр) |
Лекції: |
||
12 |
4 |
||
Семінарські заняття: |
|||
Статус дисципліни (нормативна/вибіркова) нормативна |
12 |
6 |
|
Практичні заняття: |
Форми поточного контролю Модульні контрольні роботи, опитування, тестування, індивідуальні творчі завдання |
||
Рік вивчення дисципліни за навчальним планом 3 (2015) |
10 |
- |
|
Індивідуальна робота: |
|||
Семестр IV |
- |
- |
|
Самостійна робота: |
|||
Тижневе навантаження (год.) - аудиторне: 2 год. - самостійна робота: 3,3 год. |
54 |
80 |
Форма підсумкового контролю екзамен |
Співвідношення аудиторних годин і годин СРС: |
|||
Мова навчання – українська |
1/2 |
1/8 |
|
Передумови навчання філософія |
Мета і завдання навчальної дисципліни
Мета полягає у формуванні знань, вмінь та компетентностей у сфері професійної етики та академічної доброчесності, та формуванні сумлінного та відповідального ставлення до навчання та обраної професії.
Завдання дисципліни є ознайомлення зі змістом та принципами професійної етики, засвоєнням основ академічної доброчесності та її значення для ефективної діяльності у системі українського та світового наукового співтовариства. Навчити студентів основним етико-професійним, академічним нормам, принципам, правилам для забезпечення у подальшому ефективної професійної діяльності.
Програма навчальної дисципліни:Загальнотеоретичні джерела професійної етики. Предмет і завдання професійної етики. Основні категорії і поняття професійної етики. Практичні принципи професійної етики. Професійна етика як розділ соціально-філософського знання. Базові моральні принципи у професійній діяльності. Академічна доброчесність як фахова компетенція. Предметне поле академічної доброчесності. Практика реалізації засад академічної доброчесності .
Бібліографія:
- Мовчан В. С. Етика. Навчальний посібник / К.: Знання, 2007. – 483 c.
$12. Академічна чесність як основа сталого розвитку університету /Міжнарод. благод. Фонд «Міжнарод. фонд досліджень освітньої політики»; за заг. ред. Т.В. Фінікова, А.Є. Артюхова. – К.: Таксон, 2016. – 234 с.
Методичне забезпечення: Програми навчальної дисципліни, презентації до тем, авторські лекції, навчальні посібники та підручники, електронна бібліотека кафедри.
Реєстрація на навчальну дисципліну (для дисциплін за вибором)
Зауваження: Необхідні знання з основ філософії. Рекомендуємо до початку курсу ознайомитися із навчальними посібниками з бібліографії.
Лектор: викладачі кафедри етики та естетики
Історичний факультет
Адреса: вул. Освіти, 6