Усна історія
Опис
навчальної дисципліниВВ 2.1
Усна історія
Загальна характеристика дисципліни |
Навчальне навантаження з дисципліни |
Методи навчанн і форми контролю |
|||
Галузь знань 03 – гуманітарні науки |
Кількість кредитів - 3 |
Методи навчання – метод проблемного викладення; частково-пошуковий, або евристичний метод;дискусія;дослідницький метод |
|||
Спеціальність 032 |
Загальна кількість годин |
||||
Денна |
Заочна |
||||
Освітній рівень бакалавр |
Лекції |
||||
18 |
_ |
||||
Статус дисципліниВибіркова |
Семінарські (практичні заняття) |
||||
16 |
|||||
Рік вивчання дисципліни за навчальним планом (2018) |
Лабораторні |
Форми поточного контролю – модульні контрольні роботи, тестові завдання, захист мультімедійних презентацій |
|||
– |
– |
||||
Семестр 5 |
Індивідуальні |
||||
Тижневе навантаження (год.) $1- аудиторне – 2 год. $1- самостійна робота - 4 |
– |
– |
Форми підсумкового контролю – залік |
||
Мова навчання - українська |
Самостійна робота |
||||
Передумови навчання - Студенти мають освоїти основи джерелознавства, загальної психології, орієнтуватись у періодизації і хронології історичного процесу, розуміти «місця пам’яті» і «епохальні події століття», розумітися у методах панування офіційного дискурсу пам’яті. |
56 |
- |
|||
Співвідношення аудиторних годин і годин СРС |
|||||
1/ 2 |
|||||
Мета і завдання навчальної дисципліни –дати базові знання по історії, методології, історіографії, теорії усної історії.З практичних знань в курс входять аспекти інтерв'ювання: уміння складати запитальник і задавати питання, навички опрацювання, джерелознавчого аналізу, прийомів історичної і текстології критики документів усної історії, використання їх в наукових дослідженнях, публікаціях.
Програма навчальної дисципліни: За результатами вивчення курсу студенти мають вміти розробляти проблемну тематику і питання до інтерв’ю; - розрізняти види опитування;- знаходити відповідного респондента і правильно домовлятися з ним про співпрацю; - оволодіти практикою транскрибування, інтерпретації та презентації матеріалів; -створитивласнеуснеджерело; - підготуватинауковучинауково-методичнупублікацію та /абовключитиуснеджерело у тканину магістерськоїроботи.
Бібліографія: Усна історія Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара: зб. докум. матер. / редкол. М. В. Поляков. – Дніпропетровськ: Ліра, 2013. – Т. 1. – 652 с.; Грінченко Г.Г. Методичні рекомендації з аналізу наративних інтерв’ю. Длястудентів і аспірантів.
– Х.: Харківськийнаціональнийуніверситетімені В.Н. Карабіна, 2008. – 32 с.;
Портелли А. Особенности устной истории // Хрестоматия по устной истории / Пер., сост., введение, общ.ред. М. В. Лоскутовой. СПб: изд-во ЕУСПб, 2003.
Методичне забезпечення:під час лекцій та семінарських занять студенти отримують методичні матеріали, їм демонструються структурно-логічні схеми, мультимедійні презентації.
Реєстрація на навчальну дисципліну (для дисциплін за вибором)
Зауваження: необхідні загальні знання з джерелознавства.
Лектор:Богатирчук Катерина Олександрівна,викладач.
Факультет: історичної освіти.
Адреса: Київ, вул.. Освіти, 6, тел.. 249-62-12.