Історична краєзнавство
Опис
навчальної дисципліни
Історична краєзнавство
Загальна характеристика дисципліни |
Навчальне навантаження з дисципліни |
Методи навчання і форми контролю |
|||
Галузь знань 01– Освіта |
Кількість кредитів - 3 |
Методи навчання – лекції, практичні, самостійна робота |
|||
Спеціальність 014 Історія та середня |
Загальна кількість годин |
||||
Денна |
Заочна |
||||
Освітній рівень бакалавр |
Лекції |
||||
14 |
|||||
Статус дисципліни |
Семінарські (практичні заняття) |
||||
14 |
|||||
Рік вивчання дисципліни за навчальним планом (2017) |
Лабораторні |
Форми поточного контролю – модульні контрольні роботи, тестові завдання; |
|||
– |
– |
||||
Семестр - 8 |
Індивідуальні |
||||
Тижневе навантаження (год.) $1- аудиторне – 2 год. $1- самостійна робота – 4 год. |
– |
– |
Форми підсумкового контролю – екзамен |
||
Мова навчання - українська |
Самостійна робота |
||||
Передумови навчання - |
62 |
||||
Співвідношення аудиторних годин і годин СРС |
|||||
1/2 |
|||||
Мета і завдання навчальної дисципліни – сформувати у студентів цілісне уявлення про історичне краєзнавство як інструмент формування історичної свідомості, розкрити потенціал дисципліни для виявлення, збереження і широкого використання історико-культурної спадщини. Особлива увага приділяється формуванню у студентів навичок вести дослідницьку і пошукову роботу з історичного краєзнавства..
Програма навчальної дисципліни: Після вивчення курсу студенти повинні знати: актуальні напрямки історико-краєзнавчої проблематики, понятійний апарат і методику дослідження, історію розвитку краєзнавства Київщини та краєзнавців-дослідників і організаторів краєзнавчого руху, еталонні археологічні пам'ятки Київщини, узагальнюючі публікації та джерела з історії краю, особливості архітектури, етнічну історію та її відображення в пам'ятках матеріальної та духовної культури.
Бібліографія: 1) Акуленко В. Охорона памяток культури в України: 1917-1990 рр. - Київ, 1991 2) Ашурков В., Коцюба Д., Матюшин Г. Историческоекраеведение. - М., 1980 3) Богданова В. Забезпечення історичного краєзнавства бібліотечно-інформаійними ресурсами — К., 1994 4) Історія України в особах. Давньоруська держава. – К., 1996. 5) Данилюк Ю. Український комітет краєзнавства та його діяльність – К., 1989. 6) Куделко С., Посохов С. Історичне краєзнавство в контексті сучасних тенденцій розвитку науки та суспільства//Краєзнавство,1995 № 1. 7) Очеретянко В. Здобутки і втрати українського краєзнавства в 20-30-х рр. ХХ ст. – К., 1998. 7) Сарбей В. Перваяпопыткаорганизациисистемныхисторико-краеведческихисследований в Украине – К., 1991. 8) Теодорович А. Діяльність українського комітету краєзнавства (УКК в добу українізації) – К., 1999.10) Тит Геврик Втрачені архітектурні памятки Києва – К., 1991. 11) Тронько П. Краєзнавство у відродженні історичної памяті багатовікових традицій українського народу – К., 1995. 12) Шмидт С. “Золотоедесятилетие” советскогокраеведения. - М., 1990
Методичне забезпечення: під час лекцій та семінарських занять студенти отримують методичні матеріали, їм демонструються, мультимедійні презентації.
Реєстрація на навчальну дисципліну (для дисциплін за вибором)
Зауваження: необхідні загальні знання з вітчизняної та всесвітньої історії, спеціальних історичних дисциплін, культури, філософії.
Факультет: історичної освіти.
Адреса: Київ, вул.. Освіти, 6, тел.. 249-62-12.