Міжнародні гуманітарні комунікації
Міжнародні гуманітарні комунікації
Загальна характеристика дисципліни |
Навчальне навантаження з дисципліни |
Методи навчанн і форми контролю |
|||
Галузь знань 0203 – гуманітарні науки |
Кількість кредитів –3 |
Методи навчання – пояснювально-ілюстративний метод, метод проблемного викладення; частково-пошуковий, або евристичний метод; дискусія; дослідницький метод |
|||
Спеціальність 8.020302 |
Загальна кількість годин |
||||
Денна |
Заочна |
||||
Освітній рівень магістр |
Лекції |
||||
12 |
8 |
||||
Статус дисципліни Вибіркова |
Семінарські (практичні заняття) |
||||
12 |
4 |
||||
Рік вивчання дисципліни за навчальним планом (2017) |
Лабораторні |
Форми поточного контролю – модульні контрольні роботи, тестові завдання, захист мультімедійних презентацій |
|||
– |
– |
||||
Семестр 3 |
Індивідуальні |
||||
Тижневе навантаження (год.) $1- аудиторне – 2 год. $1- самостійна робота - 6 |
– |
– |
Форми підсумкового контролю – залік |
||
Мова навчання - українська |
Самостійна робота |
||||
Передумови навчання - Історія України, історія стародавнього світу, історія середніх віків, історія культури, філософія. |
66 |
78 |
|||
Співвідношення аудиторних годин і годин СРС |
|||||
1/ 3 |
1/7 |
||||
Мета і завдання навчальної дисципліни – створення цілісного уявлення про основні напрями, форми та прояви гуманітарних традицій людства; набуття студентами комплексу знань та вмінь зі стратегії міжнародної гуманітарної співпраці та напрямів її реалізації міжнародними й регіональними організаціями і державами світу; виокремлення проблем, загроз та викликів концептуальним засадам гуманізму в сучасних умовах; розгляд перспектив міжнародної співпраці, зокрема України, для посилення впливу принципів гуманізму на європейському континенті й в усьому світі.
Програма навчальної дисципліни: Гуманітарна складова діяльності ООН, НАТО; гуманітарна політика Європейського Союзу та інших міжнародних та регіональних організацій; суть та зміст гуманітарної політики держави та інструментарій її реалізації в сучасних умовах; концепція гуманітарного розвитку України та її практичне втілення як консолідуючий потенціал державотворення.
Бібліографія: Основні положення Концепції гуманітарного розвитку України [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.google.com.ua/webhp; Котляров И.И. Международное гуманитарное право. – М.: Юрлитинформ, 2003. – 304 с.; Бруз В.С. ООН і врегулювання міжнародних конфліктів: Навч. посібник. – К.: Либідь, 1995. – 111 с.; Ковальов О. Гуманітарна політика України – її сьогодення та шляхи розвитку. – Л.: Віче, 2007. –340 с.; Раєвич Т.І Гуманітарний чинник у світовій політиці: навчально-методичний комплекс дисципліни. – Луцьк: РВВ «Вежа», 2015. – 39 с.
Методичне забезпечення: під час лекцій та семінарських занять студенти отримують методичні матеріали, їм демонструються структурно-логічні схеми, мультимедійні презентації.
Реєстрація на навчальну дисципліну (для дисциплін за вибором)
Зауваження: необхідні загальні знання з вітчизняної та всесвітньої історії, філософії, політології.
Лектор: Стоян Тетяна Андріївна, доктор історичних наук, професор; Дзюбленко Ірина Михайлівна, кандидат історичних наук, доцент.
Факультет: історичної освіти.
Адреса: Київ, вул. Освіти, 6, тел. 249-62-12.