Uncategorised

Uncategorised

     Декан факультету   

TV   

Мелещенко 

Тетяна Володимирівна

 

тел. 245-41-67

Детальніше 


    

Заступники декана

 

 Bkka

Бакка

    Тамара Володимирівна

Заступник декана з

навчально-методичної

роботи

 тел. 249-84-19

 Детальніше

 

 

Perepeluk 

 Перепелюк

Ольга Максимівна

Заступник декана з

наукової й виховної

роботи та міжнародної діяльності

тел. 249-84-19

Детальніше 


    

ДЕКАНАТ

Dovga

     

Довга Катерина Леонідівна – секретар деканату

     Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Karpun 

   Карпунь Наталя Олегівна – секретар деканату

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

Матевосян Світлана Миколаївна – методист

заочного відділення

    Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Просування бізнесу через TikTok

 (Стаття розміщена в рамках проєкту Scholarship від SEOquick)

Логвінова Дарина Сергіївна,

  студентка 4-го курсу

спеціальності 291 - «Міжнародні відносини,

суспільні комунікації та регіональні студії»

Історичного факультету

УДУ імені М. П. Драгоманова,

          Думаєш, що TikTok тільки для дітей? Віриш в те, що там нереально просувати бізнес та знайти свою нішу? Тоді ця стаття для тебе.

          За останні декілька місяців я глибоко занурилась в тему TikTok як маркетингового інструменту та дійшла до висновку, що більшість людей навіть не розуміють, як додаток працює насправді. 

          TikTok — це відносно молода платформа, яка дозволяє створювати відео тривалістю до 10 хвилин. Цей проєкт розпочався у 2016 році під назвою Douyin, що й досі є китайською назвою програми. Згідно з офіційною статистикою вона щомісячно має понад 1 мільярд активних користувачів.

          Станом на липень 2022 року TikTokом користується майже 10,55 млн українців. Варто зауважити, що це статистика серед людей віком від 18 років.

          Основною особливістю додатку є його швидкість та простота створення контенту. Проте, варто не забувати, що TikTok це не алгоритм, а штучний інтелект, у якого є свої чіткі правила, а їх порушення може призвести до “тіньового бану”.

          Перед тим, як створити профіль у застосунку, ви маєте чітко визначити, що хочете отримати від TikTok: впізнаваності бренду, збільшення продажів чи трафік для Instagram (тут може бути будь-яка соціальна мережа чи сайт)?

          Чому варто просувати свій бізнес через цю платформу? Розглянемо основні причини:

  1. Органічний ріст. Якщо створити унікальний контент та постійно працювати над розвитком свого акаунту, TikTok почне його просувати. З мінімальною витратою ресурсів ви можете отримати нових клієнтів. Головне систематично викладати нові відео та правильно розробити контент-план. У ТіkТоk досить легко отримати великі природні охоплення, оптимально використовувати підхід "впізнаваність плюс продажі". Якщо акаунт просто зосереджений на продажах, його зростання буде повільним, і контент побачить менше потенційної аудиторії. В такому випадку взаємодія відбувається тільки зі підписниками, замість того, щоб постійно привертати нових.
  2. Значна аудиторія. TikTok залучає мільйони користувачів з усього  світу, що створює широкі можливості для розширення нової аудиторії. За словами Прабхакара Рагавана, старшого віце-президента Google. майже 40% молоді надають перевагу пошуку інформації в TikTok або Instagram. Така зацікавленість дає можливість брендам підвищити рівень впізнаваності та іміджевої комунікації, оскільки застосунок дозволяє отримувати високі показники охоплення без необхідності витрачати кошти на таргетовану рекламу.
  3. Нові можливості. Платформа дає можливість знайти свою цільову аудиторію та підвищити впізнаваність бренду. За різними даними, користувачі TikTok проводять в додатку 1-2 години на день. Згідно з дослідженням Statista, 38% з них виразили готовність переглядати рекламу, якщо це дозволить їм безкоштовно користуватися певними сервісами. Майже 15% зізналися, що важко відрізняють рекламу від іншого контенту.
  4. Широкий діапазон бізнес-моделей. Незалежно від типу вашого бізнесу, ви можете просувати свої продукти або послуги, створювати брендовий контент, організовувати конкурси та акції, а також розвивати аккаунт з унікальними характеристиками.

1

Важливо, що у TikTok все досягається за допомогою контенту. Ви ніяк не можете вибрати аудиторію та її інтереси. Усе, що можна зробити — це створити контент під певну групу користувачів і тоді застосунок сам обере ваших потенційних клієнтів.

Поради зі створення ідеального акаунту. Перед тим як почати розробляти контент варто заповнити профіль. Ім’я, аватарка та опис — це те, на що звертають увагу користувачі в першу чергу.

  1. Ім’я профілю. Додайте назву свого бренду щоб вас могли швидко знайти. Обирайте варіанти, які легко запам'ятати. Наприклад, monobank.ua.
  2. Аватарка. На аватарку можна поставити логотип бренду щоб збільшити його впізнаваність.
  3. Опис профілю. Тут можна вказати девіз вашого бренду, вставити посилання на сайт та соціальні мережі. Щоб збільшити трафік ви можете використовувати двосторонні посилання. Наприклад, у Instagram на TikTok і навпаки.

Хто вже просуває свій бізнес в TikTok?

Число користувачів постійно зростає, а з ним і зростає кількість брендів, які хочуть просувати свій бізнес через цю платформу. Серед українських компаній можна назвати:

  • Дія
  • Monobank
  • Allo.
  • Аврора
  • Укрзолото
  • АТБ та багато інших.

2

          Як бізнесу досягти своїх цілей за допомогою TikTok?

          Цілі можуть поєднуватись між собою, можуть мінятися під час роботи. Розберемо дві основні бізнес-цілі:

  1. Впізнаваність. Щоб збільшити впізнаваність вашого бренду, у відео повинні бути брендові атрибути. Наприклад, колір у або фішка, яка відрізнить вас від інших. Також у кадрі може бути продукт, але не ставте його на перший план. Краще за все показати нативно. Пам'ятайте, щоб будувалась привязка до бренду, у кадрі не може бути більше ніж 2-3 людини. Часто люди помилково вважають, що чим більше людей, тим краще, але це не так. 
  2. Продажі. TikTok дозволяє продавати без вкладень у рекламу. Якщо ми говоримо про органічне просування, усе, на що ви будете витрачати ресурси, це контент. Пряму рекламу аудиторія не сприймає, бо серед великої кількості відео не хочеться дивитися на безідейні TikTokи. Ні прямій рекламі! Набагато краще буде працювати нативна реклама

Запам'ятайте, одне відео — одна пропозиція. Оберіть одну свою перевагу або пропозицію і створіть про неї відео. Наприклад, “Дві піци за ціною однієї”.

Постарайтеся оформити ідею у сторітелінг. Наприклад, у вас офтальмологічна клініка і зараз проходить акція на безкоштовну перевірку зору. У відео ви не кажете: “привіт, ми офтальмологічна клініка і в нас є безкоштовна перевірка зору”. Кращим варіантом буде придумати історію. До прикладу, візьміть одного зі своїх співробітників, який буде іноді з’являтися у відео, та придумайте розповідь, в якій він періодично потрапляє у ситуації де випадково зіштовхується з людьми. Після цього він приходить на роботу у клініку і жаліється на зір своєму колезі. Той жартує над цим і пропонує йому перевірити зір, а у клініці якраз проходить акція на безкоштовну перевірку.  Це, начебто, пряма реклама, але дивитися її набагато цікавіше.

У підписі під відео напишіть де можна придбати товар, а в шапці профілю дайте посилання на сайт та соцмережі.

Щоб прослідкувати трафік, можна зробити спеціальний промокод для потенційних клієнтів  з TikTok або поставити UTM-мітку. Наприклад, знижка на другий товар у чеку для всіх, хто використає  промокод “tik-tok23”. 

У ТіkТоk люди шукають різноманітний контент: від смішних і розчулюючих відео до мотиваційних. Основне завдання полягає в тому, щоб ваш ролик викликав у них емоції і не залишив байдужими. Коли ви дивитесь своє відео, спробуйте замислитися, який коментар ви хотіли б залишити під ним.

Платформа славиться своїми високими охопленнями. Тож як отримати високі охоплення на роликах?

  1. Стеження за більш успішними акаунтами у вашій ніші. Поки ви новачок у TikTok важливо надихатися контентом більш успішних акаунтів. Придивіться до їх стилю зйомки, ідей та створіть свій унікальний продукт.
  2. Контент-план. Ретельна розробка ідей та графіка викладання контенту. Завдяки контент-плану ви можете підтримувати регулярність публікацій. Постійна активність привертає увагу аудиторії, збільшує шанси залучення нових підписників та підтримує існуючі взаємодії. У TikTok дуже важливо регулярно викладати відео, щоб розвивати свою сторінку.
  3. Правило трьох секунд. Оскільки контент у TikTok швидкоплинний і аудиторія дуже активна, перші кілька секунд вашого відео мають ключове значення. Саме три секунди вважаються часом, за який користувач вирішує свайпнути чи дивитися відео далі.
  4. Диференціювання серед конкурентів. Якщо ваша ніша вже заповнена, придумайте фішки, за якими вас будуть знаходити користувачі. Наприклад, це може бути привітання або звук, який швидко запам'ятовується.

3

Варто зазначити, що у застосунку незручний меседжер, тому продажі здійснються через Instagram, Telegram, іншу соціальну мережу або сайт. Тож, не забудьте залишити ваші дані, щоб здійснити продаж.

          У підсумку, хочу сказати, що просування бізнесу через TikTok може стати вигідним рішенням для підприємців, адже ви не витрачає грошей на рекламу, а маєте можливість органічно просуватися. Платформа має велику аудиторію, зокрема серед молоді, яка здатна створити значний попит на вашу продукцію.

Заступник декана з навчально-методичної роботи

 Бакка Тамара Володимирівна

 Bkka

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методології та методики суспільних дисциплін, відмінник освіти України.

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Викладає дисципліни:

Теорія та методика навчання суспільно-політичних дисциплін • Громадянська освіта та основи демократії • Біосоціогенез • Спеціальні суспільствознавчі дисципліни • Основи культури ґендерної рівності

Коло наукових інтересів:

Громадянська освіта, професійна підготовка вчителів суспільствознавчих предметів

Тема кандидатської дисертації «Підготовка студентів до викладання суспільствознавчих дисциплін у середніх загальноосвітніх навчальних закладах».

Основні наукові здобутки викладені у понад 30 наукових працях
WoS – https://www.webofscience.com/wos/author/record/HPF-3887-2023
ORCID – https://orcid.org/0000-0002-9953-0479
Google Академія – https://scholar.google.com.ua/citations?user=pONCJlUAAAAJ&hl=uk

 

Заступник декана з наукової й виховної роботи та міжнародної діяльності

    Перепелюк Ольга Максимівна

Perepeluk

доктор філософії, старший викладач кафедри історії та етнології України.

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Викладає дисципліни:

Етнологія, Етнологія народів світу, Історія України XIX століття – 1914 р., Історія України ХІХ – початок ХХ ст., Історія України 1914 – 1939 рр., Цивілізаційна історія України, Краєзнавчий туризм і підприємництво в галузі.

Коло наукових інтересів: 

історія Православної церкви в Україні, церковний спів та його виконавці, духовна освіта, духовна культура українського народу.

Тема кандидатської дисертації «Церковні хори в Київській єпархії ХІХ – початку ХХ століття»

Основні праці:

Перепелюк О. М. Підготовка учителів церковного співу в Київській єпархії кінця ХІХ століття. Гілея: науковий вісник. 2018. Вип. 130 (3). С. 22‒24.

Перепелюк О. М. «Руководство для сельских пастырей» про церковний спів. Емінак: науковий щоквартальник. 2018. № 4 (24). Т.2. С. 20‒25.

Перепелюк О. М. Церковна преса другої половини ХІХ – початку ХХ століття як джерело вивчення історії церковного співу у Київській єпархії. Емінак: науковий щоквартальник. 2019. №3 (27). С. 236–241.

Перепелюк О. М. Регент у ХІХ – на початку ХХ століття: узагальнений історичний портрет. Evropský filozofický a historický diskurz. 2019. Svazek 5. 1. vydání. S. 6-1.

Перепелюк О. М. «Хоровое и регентское дело» про церковно-співочу діяльність на українських землях (початок ХХ століття). Гілея: науковий вісник. 2019. Вип. 147. Ч. 1. Історичні науки. С. 99‒104.

Перепелюк О. М. Навчально-методичне забезпечення підготовки хористів парафіяльних храмів Київської єпархії в другій половині ХІХ ст. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Історія. 2021. Вип. 36. С. 27–34.

Перепелюк О. М. З історії хору Київського Михайлівського Золотоверхого монастиря (ХІХ – початок ХХ століття). Народознавчі зошити. 2021. №5 (161). С. 1261 – 1266.

Перепелюк О. М. Teaching Church Singing In The Kyiv Diocese As A Way Of Professionalizing Musical Personnel (XIX – Early XX Century). Навчання церковному співу в Київській єпархії як шлях професіоналізації музичних кадрів (ХІХ – початок ХХ століття). Молодий вчений. 2021. №12 (100) грудень. С. 26 – 29.

 

 

Vstup asp

 

Більш детально за посиланням та qr-кодом:

 

qr vstuo aspirantura